rss facebook mail Pokaż panel
Praca
Firmy kolejowe
Najnowsze wiadomości
więcej »
Konferencje
Kategoria: Pasażer
Data dodania: 2012-01-31 19:40:42
(źródło: jm, Rynek Kolejowy)
A A A drukuj
Od 1 lutego koniec ulg dla kolejarzy w KŚ

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, jeszcze przez cały styczeń kolejarze wszystkich spółek kolejowych, m in. Przewozów Regionalnych i PKP Cargo, mogli jeździć pociągami Kolei Śląskich na biletach z 99-procentową zniżką. Od 1 lutego śląski przewoźnik definitywnie wycofuje się z honorowania biletów z "kolejarską" ulgą.

 Fot. Arek Palla
 Fot. Arek Palla
Przyporządkowane tagi:

 - Rzeczywiście, ulgi obowiązywały najpierw do końca grudnia, a później, w związku z licznymi prośbami, przedłużyliśmy ważność oferty do końca stycznia. Prośby motywowano tym, żeby nie zaskoczyć pracowników nagłą zmianą - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" rzecznik Kolei Śląskich Adam Warzecha. Jednak dziś do redakcji "Rynku Kolejowego" przychodziły pytania pracowników spółek kolejowych o to, czy "wiemy co z tą zniżką".

- Od jutra ulgi 70-cio, 80-cio i 99-cio procentowe nie będą honorowane - stawia sprawę jasno Warzecha wyjaśniając, że Koleje Śląskie nie sprzedawały takich biletów - Były to bilety wydane przez innych przewoźników. My z przewożenia kolejarzy nie osiągaliśmy żadnych przychodów. Nie można było tego dłużej tolerować - powiedział rzecznik.

Ile teraz będą musieli płacić kolejarze w pociągach Kolei Śląskich? - To pytanie do firm oraz Związku Pracodawców Kolejowych. W naszej ofercie jest specjalna taryfa dla pracodawców, którzy zawrą z Kolejami Śląskimi umowę na zakup ulgowych przejazdów dla swoich pracowników. Bilety z ulgą 33% będzie można nabyć przy jednorazowym zakupie minimum 100 biletów okresowych, natomiast przy zakupie co najmniej 250 biletów pracodawca otrzyma ulgę 50%. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby firmy kolejowe skorzystały z tej oferty - stwierdził Adam Warzecha. Przyznał jednak, że żadnej takiej umowy z pracodawcami kolejowymi dotychczas nie zawarto.

Podziel się ze znajomym
RK Logo
Wpisz kod z obrazka : Kod obrazkowy
5
Komentarze:
31/01/2012 20:05
---.xdsl.centertel.pl
Avatar
fastcracker
a czy PR i PKP IC honoruje bilety pracownicze Kś (o ile funkcjonują) ?
31/01/2012 20:06 Autor: Kris
---.zone8.bethere.co.uk
O kurczę,BRAVO. Oduczą się w końcu,że bilet im się należy prawie za darmo. Tak trzymać. Teraz kolej na kolejne spółki.
31/01/2012 20:08 Autor: młody
---.tktelekom.pl
No i pojeżdżone! Dziękuję dobranoc!
31/01/2012 20:09 Autor: anty KŚ
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fastcracker: rozumiem, że bilety pracownicze KŚ miałyby być honorowane na odcinku Gliwice - Częstochowa i tylko w pociągach spółki PKP IC (PR nie jeżdżą w tej relacji).
31/01/2012 20:10
---.adsl.inetia.pl
Avatar
Arrivederci
A co z wykupionymi za ciężkie pieniądze ulgami 33 i 50%? Też pies? Taniej jechać TLK niż KŚ...

31/01/2012 20:12 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
A jutro ŚZPR będzie się awanturować w pociągu : " Bo Nam się należy"! A IZ Sosnowiec jakoś nie jest zdania że "się należy" ale " jak trzeba to trzeba i nic się nie poradzi". Załogi KŚ zjedzcie na śniadanie 3x więcej niż zwykle bo siły Wam będą niezbędne w tych ciężkich chwilach!
31/01/2012 20:22 Autor: Bruno103
---.aster.pl
@anty KŚ - A IR to co? ;)
31/01/2012 20:24 Autor:
---.ssnet.pl
ale wkoło jest wesoło ...
31/01/2012 20:25 Autor: mikiyee
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wreszcie skończy się ten cyrk, brawo:)
31/01/2012 20:26 Autor: amen
---.drama.pl
@nynuś
Tak jest Iz Sosnowiec...szkoda że tam pracują wyłącznie osoby na wysokich stanowiskach z wysokim uposażeniem.Niestety w innych spółkach nie zarabia się tyle (mowa o pracownikach niższego szczeblu) którym przyjdzie teraz płacić krocie za bilety 100%.
Większość osób bardzo się cieszy z braku zniżek na pociągi KŚ,ale nikt nie patrzy na to że zabiera się ulgę tym którzy kolei oddali całe swoje życie nie będąc jakimś zwiącholem,a zwykłym pracownikiem który starał się jak mógł.Teraz niestety po odebraniu kolejnego,wszak bolesnego przywileju nie będzie jak dawniej.
31/01/2012 20:26 Autor: jds
---.183.191.175.dsl.dynamic.t-mobile.pl
jest jedna słuszna zasada dojazd do pracy pracowników owszem tak czy to w komunikacji miejskie czy na kolei reszta z jakie racji czy my jeździmy za darmo
31/01/2012 20:36
---.182.143.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
Jutro w każdym pociągu KŚ powinien być prewencyjnie grupa ochroniarzy:-)
31/01/2012 20:38 Autor:
---.play-internet.pl
ulgi handlowe 33% i 50% na legitymacje IC są honorowane. Każdy terminal mobilny i każda kasa stacjonarna wyda taki bilet.
31/01/2012 20:40 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
@amen

Ja pracuję w IZ Sosnowiec i nie pracuję w biurze ale w ruchu. I co? Stękam że muszę zapłacić a nie zarabiam krocie? Moja pensja jest poniżej 1800 zł i siedzę cicho i nie stękam.
31/01/2012 20:41
---.182.143.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
Ciekawe czy już jutro będą wypisywać wezwania do zapłaty :-)
31/01/2012 20:42 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Koniecznie:D
31/01/2012 20:44 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Proponuję ustawić na każdej stacji S6 kordony policji z wyposażeniem jak na mecz Legii z Arką Gdynia:P
31/01/2012 20:46 Autor: magda
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Dlaczego urząd marszałkowski na trasie Gliwice - Częstochowa stał się monopolistą w postaci KŚ i nie dopuszcza PR do obsługiwania również tej trasy. Wtedy pasażer miałby wybór czym jechać. Moim zdaniem należy zaskarżyć UM do UOKiK -u .
31/01/2012 20:47 Autor: yuzio
---.telpol.net.pl
co pasazera ma obchodzic bilet na danego przewoźnika , powinny byc bilety z kuponem kontrolnym który po oderwaniu przez konduktora słuzył by rozliczeniom , a nie wbiegasz na peron z biletem PR a jest Kś i co czekac 1 godzine na PR lub kupowac 2 bilet -nonsens we współczesnej EU
31/01/2012 20:52 Autor: Maurycy2
---.play-internet.pl
Skończą się wreszcie słabe pensyjki kolejarskie i bezpłatne bileciki. Teraz chłoporobotnikowi ze wsi nie będzie się opłaciło pracować w wielkim mieście na kolei. I bardzo dobrze. Do pracy na kolej pójdą ludzie miejscowi. A po pewnym czasie spowoduje to odchamienie kolei. Wtedy stopniowo zacznie się finansowo poprawiać kolejarzom, dlatego że dobry pracowniki aby chciał pracować nadal musi zarabiać tyle ile w innym miejscach pracy. Wieśniak stanowił nieuczciwą konkurencję dla tubylców. Chodował na wsi kurki, kaczki i prosiaczki. Zaorał poletko. Miał więc trochę z tego żywności i finansowej oszczędności. Jeździł do miasta pracować na kolei i stanowił nieuczciwą konkurencję bo podejmował pracę za niższą płacę bo miał bilety bezpłatne dla rodziny. Ten z miasta nie miał takich korzyści więc po kilkunastu latach zakłady pracy na kolei opanowała wieś. Teraz jest szansa na zmianę.
31/01/2012 20:55
---.182.143.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
@Magda

PR miał 10 lat działania. Starczy.
31/01/2012 21:00 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
@Maurycy2

Od razu widać komu słoma z bacioków wystaje.
31/01/2012 21:00 Autor:
---.websitehome.co.uk
No to może 'kolejorze' zrozumieją w końcu , że to co im związki załatwiły , to NIC , g...o po prostu .
To są lata wodzenia za nos pracowników !
BRAWO DLA KŚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak nie ma się podstawy , to na dodatkach każdy w końcu się przejedzie !
Ot , DEMOKRACJA dotrze i do betonu kolejowego .
31/01/2012 21:00 Autor:
---.160.239.197
A czy innych również nie niebedzie dla studentów posłów nauczycieli i innych t
ego podobnych zniżek a przeciesz uprawnienia były wykupione przez zakłady pracy i pracowników
31/01/2012 21:02 Autor: prawdziwy kolejarz
---.internetia.net.pl
Każdy prawdziwy kolejarz nigdy nie pojedzie pociągiem na który nie ma 99% zniżki. Wybierze samochód.
31/01/2012 21:06 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
@prawdziwy kolejarz


Uwielbiam jak ktoś pociska takie pierdzieluchy. ĆD nie honoruje 99% naszej ulgi czyli tymi pociągami się nie jeździ tylko samochodami? Komiczne.
31/01/2012 21:09 Autor: obserwator6666
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejarze,macie za co dziękować swojej mafii związkowej.Jakoś praw nabytych górnikom, wojsku,policjantom,nauczycielom ich przywilejów tym będących w służbie nikt nie zabiera.Zainteresujcie się za jakie pensje dla siebie "związkowcy" was sprzedali.To by było na tyle.
31/01/2012 21:13
---.147.90.164.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
Obserwator6666
Mylisz pojęcia. Czy powstała jakaś nowa kopalnia? Nie wszystkie są ciągłymi następcami dawnych tworów a czego następcą są Koleje Śląskie? Niczego bo to nowa spółka. Czas zrozumieć że Kś to nie jest następca PR mimo iż Marszałek ma udziały w PR. Ma ale kilka procent a nie całość jak w KŚ.
31/01/2012 21:21 Autor: Charlie
---.itcomp.pl
Kolejarze z KŚ też nie mają ulg u innych przewoźników więc nastąpi równowaga. Swoją drogą już wiem czemu dziś w popołudniowym pociągu wracające biurwy takie zbulwersowane były i wyzywały BOK KŚ od debili :D Tak trzymać!
31/01/2012 21:32 Autor: anty(/)prywatyzacja
---.miechow.com
wszystko niech zabiorą co kiedyś nadano jako przywilej pracowniczy, poje*** polityka kraju, rząd się cieszy i pozostawali robol nich robi bo posłowie za gów*** robienie mają ulgi i nich o to nie robi problemu, kolejarzowi po 6o latach nie będzie się nic należeć, węgiel,kilometry i teraz ulgi zabiorą za nie długo to tylko fanatycy będą pracować na kolei!
31/01/2012 21:46 Autor: prawdziwy kolejarz
---.internetia.net.pl
@nynuś

Prawdziwy kolejarz do Czech bierze sobie bilet FIP, nie jedzie samochodem.
31/01/2012 21:51 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Ale FIP jest raz w roku. OSŻD też tylko raz.
31/01/2012 21:55 Autor: Iwona
---.aster.pl
No nareszcie znalazł sie pierwszy odważny! Mnie nikt nie dopłaca do miesięcznego, mi mo, że pracuję w transporcie.
A czy Arriva honoruje ulgi 99%?
31/01/2012 21:57
---.182.28.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
Arriva i KD też nie. Ale to pierwszy przypadek gdzie najważniejsza linia nie będzie miała ulg. Brawo KŚ!
31/01/2012 22:02 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Brawo KŚ!
31/01/2012 22:05 Autor: koleg
---.quarto.pl
Hehe a najlepsze z tego że pracownicy KS nie mają ulgi na swoich pociągach
31/01/2012 22:10 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Ale PR ma mieć i już! buehehehe

A swoją drogą zobaczymy ile jutro rano będzie komentarzy na RK jak biurwa doczłapie się z kredytem w zębach do biura na kawę.
31/01/2012 22:15 Autor: Goral/PR-fan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Od 1 lutego koniec ulg dla kolejarzy w KŚ"

I bardzo dobrze. Z wiadomych względów KŚ nie lubię, ale bardzo mi się ten ruch podoba. Biznes is biznes, PRL się skończył :)
31/01/2012 22:17 Autor: MASZYNISTA PR
---.spokonet.com
same brednie tu czytam nic nowego.
KŚ od pół roku robią ludzi w balona a dokładnie ich władza p.Marszałek który czuje się Panem świata bo za unijne pieniądze zrobił prywatny interes dla siebie i znajomych.
W całym świecie nie ma takiej kolei która dyktowała by warunki innym.
CZYSTY MOBBING W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH NA KTÓRY POZWALA WŁADZA Z SZANOWNYM PANEM PREMIEREM. ALE CIEKAWI JEDNO DLA CZEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU TEŻ POWSTAŁA SPÓŁKA PRYWATNA MARSZAŁKA KTÓRA UMIE POROZUMIEĆ SIĘ Z PR I NA JEDNEJ LINI SĄ POCIĄGI PRYWATNE ORAZ PR. A NA ŚLĄSKU JAK TO WIDAĆ PAN MARSZAŁEK ZAKAZAŁ JAZDY PR WSTAWIAJĄC SWOJE POCIĄGI. OBECNA BYŁA I CHYBA NASTĘPNA WŁADZA PR TO TEŻ TYLKO PAŃSTWO WŁADZY KŚ KTÓRZY ZASIADAJĄ W SPÓŁCE PR ZA ZGODĄ PANA MARSZAŁKA.
GDZIE PRAWO - ZWIĄZKI - KONKURENCJA - WOLNY RYNEK
31/01/2012 22:20
---.telpol.net.pl
Avatar
Goloos
Dziękujemy PR, że dzięki wojence z UMWŚ przyczyniła się do odbioru ulgi inny spółkom!
31/01/2012 23:03 Autor: Turysta
---.137.20.132
W Szwajcarii nikt nikomu nie robi łaski jeśli chodzi o zniżki przy przejazdach koleją i komunikacją miejską. Każdy może sobie kupić kartę rabatową ważną rok (165 CHF), dwa lata (300 CHF) lub trzy lata (400 CHF) i korzystać z 50% ulgi. Co ciekawe posiadacze karty mogą również skorzystać z ulg przy zakupie skipasów, jednak nie jest to 50%. W taki sposób zachęca się potencjalnych pasażerów do korzystania z komunikacji zbiorowej. Pozostawiam do przemyślenia wszystkim decydentom!!!
31/01/2012 23:05
---.static.icpnet.pl
Avatar
scorpio
KW też nie honoruje ulg
01/02/2012 00:07 Autor: lekik
---.162.105.223
nie wiem z czego się wielu cieszy. Że kolejarze nie będą mieć ulg? A co to kogo obchodzi? Poza tym że będą, w sumie, jeszcze gorzej wynagrodzeni więc pewnie gorzej pracować? Nie interesuje mnie czy pracownik Auchan ma dodatek w marchewce i skarpetkach, tak samo jak to co daje kolejarzom ich pracodawca. Choć chyba słusznie, jeśli pracownicy KS nie mają ulg u innych przewoźników.

A te oferty KS dla firm są śmieszne. Dobrze że jeszcze nie dodali że te np. 100 biletów musi byc w dokładnie tej samej relacji:p
01/02/2012 00:09 Autor: lekik
---.162.105.223
BTW, BARDZO nie podoba mi się to jak marszałek przedstawia KS, w jaki sposób porównuje wyniki.
01/02/2012 00:11 Autor:
---.play-internet.pl
PR mają uruchomic pociąg regio Częstochowa-Wrocław-Czestochowa przez Katowice jak się nieoficjalnie dowiedzialem,w koncu na 7.00 trzeba dojechac a o 15.00 wracac jestem za dlaczego KŚ mają byc monopolistą na jednej lini.
01/02/2012 00:47 Autor: z przyczyn oczywistych nie mogę się przedstawic
---.dynamic.chello.pl
Żadnych protestów nie będzie. Kolejarze i biurwa wiedzieli od dawna że ulgi zostaną wycofane. Już w grudniu odbyło się spisywanie biletów i wszyscy doskonale wiedzieli że po nowym roku ulgi się skończą. Przewozy Regionalne też o tym wiedziały, nawet ich przedstawiciele obecni byli w pociągach podczas dokonywania spisu. Tradycyjnie najwięcej krzyczała biurwa jak to im źle i jacy są poszkodowani. Szkoda, że inni nie mogą jeździc przez rok za 380 PLN po całym kraju. Najbardziej rozśmieszyła mnie kasjerka z PR-ów, która ubolewała że jej dziecko straci ulgę 80%. Do jasnej cholery, pytam się z jakiego powodu dzieciak który nie ma nic wspólnego z koleją płąci tylko 20% za przejazd. Z jakiej racji kolej ma do niego dopłacac? Jeżeli będziemy trwali w tak głębokim PRLu to nigdy nie poprawimy standardów podróżowania. Pani nie rozumiała, że dziecko i tak może skorzystac z 50% ulgi która przysługuje mu ustawowo. Myślę, że poklną, poklną i przestaną albo PR-y puszczą im specjalny pociąg - tylko dla kolejarzy. Oj, beton u nas mocno się trzyma!
01/02/2012 01:40 Autor: dyżurny z Tych
---.180.45.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To teraz ks zarobią.Prawie 10 tysięcy kolejarzy dziennie jezdzi.Szmal popłynie szerokim strumieniem:))))
01/02/2012 04:34 Autor: PRACOWNIK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam w D.... całe ulgi dajcie godny zarobek,25 lat przepracowane i 1800zł pensji żałosne.
01/02/2012 07:30 Autor: igor
---.tktelekom.pl
nynus nie podniecaj się, bo się spuścisz. Marszałek razem z waszą poczwarą posłanką pokaże w KŚ na czym polegają 19-wieczne stosunki pracy. Jeszcze chwila a pracownicy dowiedzą się jak zrobiona za unijne i publiczne pieniądze spółka da super posadki dla swoich a oni poczują się panami życia i śmierci niewolników pracujących za miskę ryżu.
01/02/2012 07:53 Autor: antyPLK
---.tktelekom.pl
To teraz tak :
1. Stawki za dostęp do torów +100%
2. Strajk na kolei.


Albo zrobią to co z PR dwa lata temu pod byle pretekstem.
01/02/2012 07:53 Autor: anty KŚ
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do przedmówców z hasłem "PRL coś tam"!
Proponuję sprawdzić kiedy i kto przyznał pracownikom PKP i ich rodzinom ulgi. Następnie można się wymądrzać. Dodatkowo w czasach PRL był bezpłatny dojazd do pracy i książeczka na bezpłatne przejazdy po sieci PKP (pracownik 12 a rodzina 3 przejazdy powrotne).
Przypomnę, że każdy, powtarzam każdy pracownik płaci za "Poświadczenie uprawnień..." w formie podatku od dochodu. Za rodzinę ma potrącane z pensji. Więc co ma za darmo?

Do przedmówców z hasłem "brawo" rozumiem, że to taka "polska solidarność": nikt nie może mieć lepiej niż ja. Ja nie mam ulgi, to im należy zabrać.
Zachowujecie się jak kraby w koszu: jeden krab wyjdzie z kosza. Dwa i więcej już nie. Wystarczy, że jeden z krabów wyjdzie ponad innego kraba, to ten przyczepi się do niego i obaj spadają.
Miłego dnia! W pociągach KŚ także.
01/02/2012 07:53 Autor: Dziura A.
---.play-internet.pl
@ z przyczyn oczywistych nie mogę się przedstawic

A ja cię znam panie U........ z KŚ więcej nie będę zdradzał,powiedział bym coś więcej ale zostawię to bez komentarza.
01/02/2012 08:08 Autor: rewer
---.tktelekom.pl
Kochani kolejarze!!My Platforma Obywatelska władająca Śląskiem i Polską,dziękujemy za poparcie w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Obiecujemy Wam szanowni kolejarze następne niespodzianki!!!
01/02/2012 08:25 Autor: marjan
---.xdsl.centertel.pl
Chu....

Ktoś ciężko pracuje na kolei przez 30lat, po czym dowiaduje się że nagle nie należy mu sie ulga.

Masakra

Może lepiej jednak ten Śląsk oddać niemcom. Adolf2 zrobi z tym porządek.
01/02/2012 08:36 Autor: szary kolejarz
---.adsl.inetia.pl
Kochani kolejarze!!My Platforma Obywatelska władająca Śląskiem i Polską,dziękujemy za poparcie w wyborach samorządowych i parlamentarnych.A teraz Bracia Kolejarze otwieramy Wam oczy jak przez długie lata byliście kupowani oszukiwani darmowymi biletami, deputatem węglowym itd. Kto Do Was ma dopłacać? Podziękujcie Związkom Zawodowym za głupowatą politykę w PKP.Etatowi związkowcy mają wysokie grupy a szary pracownik co ma. Czytaj wyżej.
01/02/2012 08:49
---.181.7.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
kryniczanin
Można powyżej poczytać jak wygląda podziękowanie dla Marszałka i KŚ za Wielkie Serce i 4 miesiące jazdy za free. Mikołaj, Boże narodzenie, Sylwester pracownicy innych spółek za zaoszczędzone pieniądze mogli sobie poszaleć z prezentami i wydatkami. A ludzie pracujący w KŚ? Płaćcie nam! To nic że zamiast dziecku duży prezent kupiło się miesięczny w PR. Ot tak wygląda wasza "sprawiedliwość".
01/02/2012 08:49 Autor: maszynista z PR-ów
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Autor: magda ---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Cytat. "Dlaczego urząd marszałkowski na trasie Gliwice - Częstochowa stał się monopolistą w postaci KŚ i nie dopuszcza PR do obsługiwania również tej trasy. Wtedy pasażer miałby wybór czym jechać. Moim zdaniem należy zaskarżyć UM do UOKiK -u "

I to jest warte uwagi i wyjaśnienia. Popieram.
01/02/2012 08:56 Autor: antyPLK
---.tktelekom.pl
Przecież PR mogą sobie jeździć na trasie Gliwice - Częstochowa .
Oczywiście komercyjnie , tak jak KŚ na trasie Katowice - Wisła
01/02/2012 09:46 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@z przyczyn oczywistych nie mogę się przedstawic
" Do jasnej cholery, pytam się z jakiego powodu dzieciak który nie ma nic wspólnego z koleją płąci tylko 20% za przejazd."
Bo tak ktoś kiedyś uzgodnił. Tak, serio, to JEST powód. Niestety, ale jest.
Nie ma żadnego znaczenia jak bardzo abstrakcyjna jest ulga/zniżka/premia. Jeżeli pracownik dowolnej firmy będzie miał uzgodnione, że jego dziecko otrzyma gratis co miesiąc kilogram gum do żucia - to jest to prywatna sprawa tej firmy i tego pracownika. Mimo, że dana firma nie ma nic wspólnego z producentem gumy do żucia.
Oczywiście wszelkie umowy można czasem zmienić...ale jest to identyczna, imho, sprawa jak obniżanie wynagrodzenia.

a PRy jeżdżą na trasie Katowice - Czestochowa choc tylko sezonowo (IR Bursztyn).

@maszynista z PR-ów
pytanie można zadać tak: dlaczego nie ma przetargu na obsługę linii Gliwice - Częstochowa?
(skoro można przyjąć, że jest co najmniej dwóch chętnych). Oraz jawne zasady wynajmowania flirtow, elfow. Identyczne dla kazdego.

01/02/2012 09:47 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@kryniczanin
a tu zgodna - nie zrozumialy jest brak wzajemnego honorowania uprawnien do prawie bezplatnych przejazdow.
01/02/2012 09:51 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@kryniczanin
a tu sie mniej zgadzam:
"Można powyżej poczytać jak wygląda podziękowanie dla Marszałka i KŚ za Wielkie Serce i 4 miesiące jazdy za free."

to normalna na polskiej kolei - identyczne jest wykonywanie przewozow pasazerskich przez PR w sytuacji gdy umowy z samorzadami nie sa podpisane (wiec nie wiadomo jakie zostana podpisane)
01/02/2012 09:56 Autor: płacić,płacić
---.175.25.194
,,Proponuję sprawdzić kiedy i kto przyznał pracownikom PKP i ich rodzinom ulgi. ''- no właśnie:
1- KŚ to nie PKP
2- Raciborska -do roboty, a nie stękać w internecie !!!
01/02/2012 10:09 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
można jeszcze przyjąć założenie, że pracownicy KŚ zarabiają więcej od innych? Nie wiem czy to prawdziwe, ale sądzę, że wielu pracowników PR, PLK, IC itd zgodziłoby sie na likwidacje ulg w zamian za wzrost pensji.

01/02/2012 10:14 Autor: Krzysztof
---.czeladz.vectranet.pl
Wreszcie przychodzi normalność.
Trzeba na to spojrzeć z szerszej perspektywy, nie tylko kolejarskiej. Zdecydowana większość osób nie pracujących na kolei i pracujących poza miejscem zamieszkania wykupuje bilet miesięczny. Z własnej kieszeni. Pracodawcy nie obchodzi w jaki sposób pracownik dociera do miejsca pracy - ma stawić się na określoną godzinę, jeśli chce nadal pracować. I tyle go obchodzi. Problem dotarcia do pracy to wyłącznie indywidualna sprawa pracownika. I nikt nie płacze.

Mimo tego kolejarze PR mogli nadal korzystać z preferencyjnych przejazdów. Kierownictwo ŚZPR miało możliwość dogadania się z KŚ w sprawie wzajemnego honorowania ulg dla pracowników. Na zasadzie wzajemności. Czemu nic z tego nie wyszło?
01/02/2012 10:16 Autor: ja
---.133.230.163
dziękuje wszystkim którzy przyczynili sie do takiej sytuacji . Władzom PR i kierownictwu KŚ . Pracując w PR zarabiam 1600 na rękę za bilet na dojazd do pracy muszę zapłacić 280 zł . Panie Premierze jak żyć !!!
01/02/2012 10:17 Autor: tuik
---.45.133.74
I bardzo dobrze, że się tak stało. Nie może być tak, by ludzie jeżdżący KŚ płacili droższe bilety by kolejarze i ich rodziny mogły sobie jeździć za darmo albo ze zniżkami. Bardzo się cieszę, może dzięki temu KŚ dostaną więcej pieniędzy i jakoś mądrze je wykorzystają. A jak nie to trudno, będzie mniejszy tłok.

Pamiętajcie pracownicy kolei, żebyście mogli jeździć za darmo (lub ze zniżkami) to ktoś inny musi za to zapłacić. Tak mówicie, że za uprawnienia trzeba zapłacić. OK, jak wszyscy będą mogli takie uprawnienia kupić to temu przyklasnę, a tak się cieszę:) O wyższe pensje walczcie we własnych spółkach, a nie starajcie się doić inne firmy. Walczcie z związkowcami, którzy wykańczają wasze firmy (PR) i przerostem biurokracji. Inne firmy zostawcie w spokoju
01/02/2012 10:20 Autor: PISPUPIL.
---.smrw.lodz.pl
To już całkowite popapranie.
KŚ tp prywatny przewoźnik czy państwowy ?
Ministrze Nowak, Premierze województwo Śląskie to prywata ? czy może komuś wydaje się że jak na stołku państwowym siedzi, to niczym prywatą zarządza ?
A może cała RP już prywatna ? A Śląsk tak jak o to walczyli / enklawą w kraju ?
Dlaczego więc płacimy podatki utrzymując to bezprawie ?
01/02/2012 10:42 Autor: zdegustowany kolejarz
---.238.64.27.ip.abpl.pl
W związku z powyższym proponuję:
1. Odebrać górnikom 13nastki, 14nastki, bony żywnościowe, deputat węglowy, prawo do odeścia na emeryturę po 25 latach pracy.
2. Odebrać energetykom deputaty prądowe.
3. Służbom mundurowym odebrać...

Mogę nie mieć żadnych zniżek w żadnej spółce, tylko chciałbym godnie zarabiać. Jako dyżurny ruchu z 4 letnim stażem zarabiam 1900 zł pracując na jednej z najbardziej obciążonych stacji na Śląsku (więc także w Polsce), gdzie przejeżdża ponad 300 pociągów na dobę. Do tego dochodzą jazdy manewrowe. Za odpowiedzialność za ludzkie zdrowie i życie takie pieniądze? Mój kolega w browarze w Tychach zarabia więcej obsługując maszynę do butelek. I uwaga! Ma deputat piwny!! Cóż, widocznie kolejarz to idiota do bicia ze wszystkich stron. Chyba trzeba wyjechać do Czech, w CD zarobki normalne i o DZIWO... zniżki są... A może zatrudni mnie Jastrzębska Spółka Kolejowa? Nie ma zniżek, ale jest normalna wypłata.

Reasumując, jakbym zarabiał normalnie i proporcjonalnie do odpowiedzialności to wszelkie zniżki mogą sobie wsadzić...

@tuik za wcześniejsze emerytury górników i deputaty prądowe energetyków też płacisz z własnej kieszeni i to Ci nie przeszkadza?
01/02/2012 11:04 Autor: Krzysztof
---.czeladz.vectranet.pl
@zdegustowany kolejarz
Masz całkowitą rację. Likwidować przywileje, ale dać w zamian godziwą płacę. Niskie wynagrodzenie zasadnicze jest rekompensowane przywilejami. Kupić sobie mieszkania nie można bo nie ma się zdolności kredytowej, ale za to można jeździć pociągiem prawie za darmo po całej Polsce. Czy od tego żyje się lepiej?.......................
To jest nienormalne. To jest choroba całego systemu. Im szybciej to zmienią tym lepiej. Wolno to idzie, ale do przodu.

Ale zanim do tego dojdzie zamiast narzekać walcz o podwyżkę. Nikt za ciebie tego nie zrobi. Najwyżej się nie zgodzą. A ty dalej ich nękaj:)
01/02/2012 11:11 Autor: Pan Premier
---.175.25.194
@ja-,,Pracując w PR zarabiam 1600 na rękę za bilet na dojazd do pracy muszę zapłacić 280 zł . Panie Premierze jak żyć !!!,,
-OSZCZĘDNIE !!!
A tak poważnie do wszystkich piszących, że mało zarabiają: czyja to wina, że mało zarabiasz-czy KŚ ?
Kasjer mobilny w KŚ zarabia mniej od ciebie, a mimo to od czterech miesięcy płaci za miesięczny w PR tyle co ty ! I nie płacze, a w dodatku jest miły i grzeczny dla podróżnych oraz dla obsługi pociągu PR w trakcie dojazdu do pracy.
A tak na marginesie ,to jakoś nikt (związkowcy z IC, PR) nie zauważyli tej rażącej nie sprawiedliwości ,że od czterech miesięcy pracownicy KŚ nie mają ulg na przejazdy ! Dopiero widmo równego traktowania tak ich przeraża !!!!
01/02/2012 11:14
---.14.0.156.aci.com.pl
Avatar
Mariusz W.
Zgadzam się z Klifem, to jest jak obniżenie pensji. A obniżaniom pensji jestem przeciwny. Powinno się połączyć PKP ponownie w całość, bez patologii typu KŚ czy KW. A pracownikom zwrócić wszystkie poprzednie ulgi i przywileje, nie tylko kolejarzom ale wszystkim.

z przyczyn oczywistych nie mogę się przedstawic:
Jakie 50%? 50%, a dokładnie 51% mają tylko studenci. Uczniowie mają 37%. Chyba, że chodziło Ci o miesięczne.
01/02/2012 11:34 Autor: ICE
---.play-internet.pl
Widziałem odcinek z wypłaty kier.poc z KŚ za miesiąc grudzień 5,8 tys netto na rękę w tym było rozliczenie nadgodzin za kwartał 20011r(około 100 nadgodzin) no i nie pełna nagroda uznaniowa tak to się u nich nazywa i oni mało zarabiają, ich jest stac kupic bilet miesięczny na PR ale na takie wypłaty kasę trzeba wydojic z biednych kolejarzy proste bo kasa zakładu się konczy.
01/02/2012 13:00
---.wpk.p.lodz.pl
Avatar
fastcracker
reasumując kolejna wojna domowa na kolei tym razem o bilety pracownicze
01/02/2012 13:18 Autor: dawny
---.adsl.inetia.pl
Czlowiek tyle wniosl swoich dobrych checi, pomocy dla podroznych, a teraz tramwajem "elf" musi dojezdzac do pracy(40 MINUT PRZY POSTOJACH 30 SEKUNDOWYCH Z GLIWIC DO KATOWIC I Z POWROTEM) by inni podrozni mieli jak dojechac do innych waznych stacji. Jak marszlaek taki madry to niech skasuje ulgi dla studenciakow, inwalidow, i matek wiozacych dzieci do szpitli, to dopiero bedzie zysk. De..l:(
01/02/2012 14:14 Autor: szuka
---.ostrowiec.dialup.inetia.pl
Wydoroślał, Nam " Beniaminek", pokazał Nam poradzę sobie bo mam wszystko nowe, wyszczekanych i wysoko postawionych sponsorów mam, zobaczycie. Ano będziemy patrzeć, tylko już w inną stronę, odwrotną, niech tam sobie radzą te KŚ same. Niech dobrze patrzą na sygnały i słuchają, bo "dorosłe życie" bez przychylnych ludzi będzie już inne. Powodzenia...
01/02/2012 14:19 Autor: pracownica cargo
---.quarto.pl
ja też widziałam wydruk wypłaty koleżanki z KŚ za ostatni miesiąc,6.500 na ręke,i to jest sprawiedliwe
01/02/2012 14:34 Autor: DaNi
---.tktelekom.pl
@Maurycy2
Może wiesz to sam po sobie? Może to własnie Ty należysz do chłoporobotników?
01/02/2012 14:42 Autor: ni pies ni wydra
---.tktelekom.pl
Czy to, że jestem kolejarzem ze Śląska ma oznaczać, że jestem gorszym kolejarzem, niż kolejarz z Małopolski, Pomorza, Mazowsza, np? Oni mają ulgi i to jest ok. To może ja już kolejarzem nie jestem? Proszę o odpowiedź.
01/02/2012 14:55 Autor: łooooooo
---.175.25.194
@ni pies ni wydra
-nie nie jesteś kolejarzem- jesteś ni pies ni wydra !
01/02/2012 15:02 Autor: baniorz47
---.koncept-l.pl
Pan rzecznik Warzecha znowu kłamie jak najęty. Ulgi kolejarzy ze spółek grupy PKP były honorowane w Kolejach Śląskich lecz nie za darmo jak pisze. Spółka Koleje Śląskie rozliczała się z tego tytułu ze spółką Przewozy Regionalne.
do "pracownica cargo" - nie pisz głupot i nie mąć ludziom w głowach. Chyba że twoja koleżanka z Kolei Śląskich ma stołek dyrektorski to i owszem, zgoda na te 6500 na rękę.
do "pan premier" następny przemądrzały się znalazł. A wiesz ty misiu kolorowy że gdyby KŚ podpisały porozumienie z ZPK o stosowaniu ulg dla kolejarzy to pracownicy Kolei Śląskich mieliby możliwość na zasadzie wzajemności korzystać z ulg innych przewoźników na takich samych zasadach ? Trzeba tylko dobrej woli zarządu KŚ do negocjacji a n ie pozorowania.
01/02/2012 15:02 Autor: slavco1
---.play-internet.pl
@ z przyczyn oczywistych nie mogę się przedstawic
A ile razy Ty Bartku jezdziłes kolejami za free?
Hipokryzja przez Ciebie przemawia
01/02/2012 15:09 Autor: zdegustowany kolejarz
---.238.64.27.ip.abpl.pl
@Krzysztof
No mnie najbardziej denerwuje, że jak likwidowano mieszkaniówkę i kolejową służbę zdrowia to obiecywano kolejarzom, że "dostaniemy to w wypłacie". Efekt jest taki, że nie mogę się już ani starać o mieszkanie kolejowe jak również nie stać mnie na jego kupno na wolnym rynku. Ja to znam, w zamian za likwidacje zniżek (bo u pozostałych przewoźników to też wktórce nastąpi) dostaniemy wielkie NIC. Co najwyżej prezesi licznych spółek podniosą sobie premię.
01/02/2012 16:00 Autor: obiektywna
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kflik
" Jeżeli pracownik dowolnej firmy będzie miał uzgodnione, że jego dziecko otrzyma gratis co miesiąc kilogram gum do żucia - to jest to prywatna sprawa tej firmy i tego pracownika. Mimo, że dana firma nie ma nic wspólnego z producentem gumy do żucia"
zgadzam się z Tobą - jest to sprawa tej firmy i tego pracownika a nie producenta gumy do żucia! Firma będzie musiała zakupić gumy jeśli sama ich nie produkuje! Zrozumiałeś co napisałeś? Czy jeszcze coś Ci wytłumaczyć??
01/02/2012 16:52
---.telpol.net.pl
Avatar
Goloos
^^ do wszystkich powyższych wypowiedzi

ZA BILETY KOLEJOWE SIĘ PŁACI, ŻEBY TĘ Z ZNIŻKĘ MIEĆ NIE JEST FULL ZA FREE.

WSZYSCY WIEDZIELIŚMY CO WYPRAWIA PO, ALE JAK ŻEŚCIE GŁUPCY I DALEJ NA NICH GŁOSOWALI TO TERAZ PŁAĆCIE.
OD ZAWSZE WIADOMO, ŻE KŚ (czyt. PO) TO SAME KURWY I ZŁODZIEJE.
01/02/2012 17:31 Autor:
---.websitehome.co.uk
Dobić PR !!!!!
01/02/2012 17:31 Autor: UK
---.websitehome.co.uk
Dobić PR !!!!!
01/02/2012 17:41 Autor: MASZYNISTA PR
---.146.74.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po co te kłótnie jak Panowie związkowcy w PR podzielili już stołki swoje i ludzi których zwolnią , w zamian podpisali umowę o przyjęcie do pracy Panią dyrektor która była w KŚ zrobiła im obiegi (nasze które miała) na lini Gliwice-Częstochowa. A teraz wróciła z powrotem zabrać resztę i oddać p.Prezesowi w prezencie. Na szlaku Tychy -Tychy Miasto już kończą nowe perony dla KŚ i tego nikt nie widzi i komentuje . CZYSTY MOBBING W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH. KOLEJNI LUDZIE DO ZWOLNIENIA WSZYSCY ZADOWOLENI NAWET ZWIĄZKI I WŁADZA BO LICZĘ NA DOBRĄ PREMIE OD p.MARSZAŁKA
01/02/2012 17:55 Autor: komik
---.adsl.inetia.pl
Przecie to związki załatwiły wam taki wynik że Kś musiał postąpić tak że zabiera ulgi BRAVO teraz niech zobaczą jak pasażer placi za bilet i nic nie mówi bo do pracy chce dojechać w warunkach jak dla ludzi a nie jak dla świń w tych dziadowskich wagonach EZT
01/02/2012 18:41 Autor: ja
---.koncept-l.pl
do "komik"
No jasne jak się zapieprzyło składy które dostał PR na obsługę linii Katowice - Tychy Miasto to się ma nowoczesne pociągi. Jak mnie masz pojęcia o całym mechanizmie to nie zabieraj głosu łosiu.
01/02/2012 18:50
---.adsl.inetia.pl
Avatar
Arrivederci
Zamiast cudować z przywilejami dać wszystkim możliwość możliwość nawet indywidualnego wykupu ulgi 33 i 50% na wszystkie pociągi. Chcesz ulgę - kup sobie. Ale nie w tym kraju - marszałkowie nie mają pojęcia po co jest kolej regionalna i kolej w ogóle. Już nie wiadomo po co płacimy za kilka bilecików zamiast za jeden. Jadąc z Jaktorowa do Łeby kiedyś wystarczyło kupić bilet na osobówkę z dopłatą na pospieszny od Warszawy i pozamiatane. A teraz trzeba na KM do W-wy, potem PIC do Gdyni, potem SKM i PR, co przy liczeniu wszystkiego od zera wyjdzie dwa razy drożej. Po co przepłacać? W normalnym kraju byłby 1 bilet na wszystkie pociągi + co najwyżej dopłaty do wyższej kategorii i miejscówki. O zdekomunikowaniach nie wspomnę. A jak marszałek chce koniecznie kolejkę, to niech kupi sobie HO lub TT i buduje w gabinecie makietę. Najlepiej to ogłosić przetarg od końca 2012 na przewozy na całe województwo śląskie podzielony na trasy i będzie wesoło, jak KŚ przerżnie i znów wrócą PR albo przyjedzie Arriva.

Ale zanim wierchuszka pójdzie po rozum do głowy, że do 2004 było dobrze i przywróci 1 bilet to ludzie zdążą się odzwyczaić od kolei skutecznie.
01/02/2012 18:51 Autor: podróżny
---.net.stream.pl
po co te spory, płacą wam za to aby się wzajemnie oczerniać. Wiadomo że ktoś na tym wszystkim chce coś ugrać. Nie wiem kto, ale nie tylko o kasę z biletów tu chodzi.
01/02/2012 18:57 Autor: baniorz47
---.koncept-l.pl
Do "maszynista z PR"
No stary a co ma wspólnego budowa peronów przystanku Tychy Lodowisko do mobbingu, postraszyło cię czy co ? Znaczy ze jak w Katowicach robią nowe perony to jest to mobbing w białych rękawiczkach ?
01/02/2012 19:02 Autor: neutralny
---.174.8.151
skoro wszystkim tak zazdrość o zarobki w kś to zapraszamy Pana kierownika z IC do KŚ i bedzie go stać na bilet . A no ale problem w KŚ trzeba pracować więc dlatego nie przychodzą .



























































ic
01/02/2012 19:05 Autor: neutralny
---.174.8.151
skoro wszystkim tak zazdrość o zarobki w kś to zapraszamy Pana kierownika z IC do KŚ i bedzie go stać na bilet . A no ale problem w KŚ trzeba pracować więc dlatego nie przychodzą .
01/02/2012 19:42 Autor: radny pełowiec
---.quarto.pl
Biedni kolejarze głosowaliście na PO to nie narzekać. Płakać i płacić.
01/02/2012 20:49 Autor: aster
---.dynamic.chello.pl
@radny to ty może jesteś, ale Korytkowie i nie radnym tylko bezradnym.
01/02/2012 21:34 Autor: Mathew Kato
---.9.52.13
Jakakolwiek ulga powyżej 85% dla jakiegokolwiek kolejarza w jakiejkolwiek spółce to patologia i jawna głupota!
02/02/2012 03:10 Autor: maszynista z PR-ów
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
01/02/2012 10:09
Autor: Kflik ---.silesialan.eu
można jeszcze przyjąć założenie, że pracownicy KŚ zarabiają więcej od innych? Nie wiem czy to prawdziwe, ale sądzę, że wielu pracowników PR, PLK, IC itd zgodziłoby sie na likwidacje ulg w zamian za wzrost pensji.

I tu jest sedno sprawy, kolejarzom zamiast płacy godziwej dano ulgi itp. To tak jak w PRL-u w mleczarni zamiast pensji dawano kg, masła.
Jestem za zniesieniem wszelkich ulg. Ale zarobki powinny wystarczyć na zakup jakiego kolwiek biletu na przejazd.
02/02/2012 08:57 Autor: Ciasny Zenek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nareszcie zrobią sie miejsca w pociągach hehehehheheheh
02/02/2012 09:50 Autor: bez końca...
---.ice-net.pl
Tak tak , nie ważne aby nam wszystkim było lepiej .Ważne by sąsiadowi było gorzej.
Taka mentalność Kalego.

Wszyscy się cieszą ponieważ ktoś stracił ,a nikt nie myśli że i jego kiedyś to dotknie na inny sposób.

Obserwowałem wczoraj wyjątkowo uśmiechnięte (szyderczo) załogi KŚ.
Ich pełne szczęścia komentarze, odnośnie egzekwowania biletów od pracowników PKP.

Zaznaczę jednak że nie wszyscy tam pracujący mają podobne odczucia.Jest grupa inteligentniejszych, i tych mi szkoda .

Nie zmienia to jednak faktu że "Obóz Pracy" marszałka jakim jest KŚ. dąży do pełnego wyzysku pasażera i pracownika.

Kasjer mobilny zarabia tam niezbędne minimum .
Kasjer stacjonarny podobnie.
Jest pomysł aby część kierowników przemianować (zdegradować) na kasjerów .
Skoro maszynista posiada podgląd automatycznych drzwi to może sam kontrolować ich otwieranie i zamykanie.
Wymagana jest tylko jeszcze zgoda UTK .Przy takim poparciu politycznym to zapewne kwestia czasu.

Skoro można wprowadzać w Polsce kneble na internet to i można powoli zabierać inne przywileje.
Dziś większość się cieszy że "Ci paskudni kolejarze" stracili .

A czy jutro, gdy straci inna grupa społeczna ktoś jej współczuje ?

02/02/2012 09:54 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
rzygać mi się chce jak czytam komentarze "ujadaczy" na kolejarskie ulgi . Nie zabrała ich sanacja , Hitler , komuna - zabierze POpaprana partia miłości . Zgadzam się z przedmówcami ! Dajcie zarobić godnie to i ulgi nie będą potrzebne ! ale przecież to nie możliwe w kraju w którym partia rządząca ma tylko jeden cel : wyzyskiwać i okradać obywateli ! W rozwiniętych krajach europejskich do których nam wciąż daleko poszczególne branże mają przywileje . U nas chce się wyrównać wszystkich w dół ! czyli ...witamy w "chinśkiej republice ludowej " Na tym własnie polega polski kapitalizm , zabrać biednym , dać bogatym . Polska to jednak dziki kraj
02/02/2012 14:24 Autor: Tomasz ks
---.quarto.pl
ale dzisiaj mielismy radoche jak kanary z PR błagali żeby im biletów normalnych do Gliwic nie pisać z opłatą dodatkową,naśmiewali sie z nas,teraz niech płacą jak za zboże.Koniec PR jest bliski,niech żyje UM i nasz kochany PREZES
02/02/2012 14:55 Autor: dawny
---.adsl.inetia.pl
Zabrac studentom ulge, bo nie pracuja w Uniwerku, zabrac dzieciom do lat 4 bo malo placza, a na chleb nie zarabiaja, zabrac inwalidom bo nie pracuja w ZUS-ie, zabrac inw. wojennym bo nie sa juz na wojnie, zabrac niewidomym bo nie pracuja w Zwiazku Niewidomych.......braaaak słóóóóóóóów.
02/02/2012 15:05 Autor: dawny
---.adsl.inetia.pl
A tak w ogole, czy panuje jakikolwiek szacunek do pracy KOLEJARZY, ich trudu pracy, zamąconych myśli pasażerów przez media, czy ktoś pomyślał, że Oni Kolejarze mają trudną pracę, bardziej psychiczną niż fizyczną, czy Im należy się jakieś podziękowanie, czy Wszystkich należy brać do jednego wora....brak słów co teraz na kolei się dzieje. KŚ to nie supermarket, gdyby nie dotacje to by ich szlag trafił, ni chce być złośliwy, ale gdy TLK, czy IR czy R się opóżni to KŚ tez będzie stał, czy ktoś o tym zapomniał, piszę to o skomunikowaniach, które są bez zasadne. Ludzie, pasażerowie się liczą, a nie pan MarszKŚłek:))
02/02/2012 15:07 Autor: dawny
---.adsl.inetia.pl
@TomaszKS . Z Pacanowa przyszedl do Pacanowa wrocil, pamietaj nie pali sie mostow za soba.
02/02/2012 16:34 Autor: kolejarz z Grupy PKP
---.160.238.201
http://www.zzdrpkp.org.pl/535,koleje-slaskie-nie-dla-kolejar
zy-grupy-pkp.html
02/02/2012 18:40 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
@igor O coś pijesz do mnie? Masz jakiś problem?
02/02/2012 18:49 Autor: ktoś
---.183.133.33.dsl.dynamic.t-mobile.pl
każdy myśli że pracownik Cargo to ma zniżkę za darmo same bzdury żeby ją mieć to musi sobie za nią zapłacić z własnej kieszeni i dla swojej rodziny też Ale cóż większość z was nawet nie ma o tym zielonego pojęcia Szkoda że nasz rząd nie płaci a jeżdzi lat pływa za darmochę i nie robi nikt żadnego ale
02/02/2012 20:07 Autor: Marek2000
---.opera-mini.net
A czy pracownicy ks mają przejazdy za darmo u siebie oficjalnie, bo nieoficjalnie to pewnie jak wszędzie:)? Pytam z ciekawości. @ Do tomasz ks: jesteś wielką plamą na honorze kolejarza. Pewnie pracowałeś w pr i cię zwolnili a rewizorzy cię gnębili:). Ks przyjął cię ale wazelina nie pomoże jak nie będziesz sprawdzał biletów. Tak więc sprawdzaj dobrze i miej choć trochę honoru.
02/02/2012 20:22 Autor: tiru riru
---.dynamic.chello.pl
@Marek, tak. Za okazaniem legitymacji służbowej.
03/02/2012 11:49 Autor: Tomasz ks
---.quarto.pl
musze przyznac że kierpcie z IC,nie tak jak te brudasy z PR mają fason,wszyscy których sprawdzałem mają wykupione bilety,a ci z regionalki nadal sie proszą żeby ich za free przewieśc
03/02/2012 12:40 Autor: Bogdan działacz
---.tktelekom.pl
@ neutralny
-,,skoro wszystkim tak zazdrość o zarobki w kś to zapraszamy Pana kierownika z IC do KŚ i bedzie go stać na bilet . A no ale problem w KŚ trzeba pracować więc dlatego nie przychodzą . "-MNIE NAPRAWDĘ CHCE SIĘ PRACOWAĆ ! I nie jestem z IC tylko z PR. W PR jestem wzorowym pracownikiem,robię nawet cztery służby w miesiącu ! Czasami nawet nie wiem jakim pociągiem mam jechać(od nawału pracy), ale jak zawalę, to i tak nic się nie dzieje- wezmę urlop związkowy i będzie OK ! Nawet byłem w tym pieprzonym KŚ w sprawie pracy, ale dziady olały mnie ! MNIE - mam więcej odznak w klapie i krawacie niż wszyscy w KŚ razem wzięci ! Grupę też mam najwyższą - nie bez powodu.Dlaczego oni mnie tak nie lubią ? Chyba wyjadę do Paragwaju zrobić sobie operację plastyczną - wtedy mnie nie poznają i zatrudnią w tym durnowatym KŚ... A wtedy założę PRAWDZIWE ZWIĄZKI ZAWODOWE PRACOWNIKÓW KOLEJOWYCH ZJEDNOCZONEJ EUROPY !!! Wtedy w ogóle nie będę robił służb !!!!!! A co...........
03/02/2012 18:26 Autor: optymista
---.ssnet.pl
biedaki z PR, nie martwcie się juz niedługo kolejna podwyżka - na bilecik jak znalazł
04/02/2012 08:30 Autor: kolejorz z gor
---.ustka.vectranet.pl
koleje slaskie co za twor moze ktos to wyjasni
04/02/2012 20:17 Autor: tiru riru
---.dynamic.chello.pl
Podobno 17 lutego mają trwać jakieś rozmowy w sprawie tych nieszczęsnych ulg, prawda to jest?
05/02/2012 15:50 Autor: LMT
---.internetdsl.tpnet.pl
ZZDR jest w OPZZ, czyli startowali wyborach z SLD. No cóż, Panowie postawili na złego konia, to pretensje mogą mieć tylko do siebie. Kolejarze to nie żaden elektorat PO, ale raczej SLD i PIS. Trudno się dziwić, że teraz dostaje po łapach.
05/02/2012 19:21 Autor: ZNIESMACZONY
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odpowiedz dla Tomasza KŚ

Tomuś KŚ dostać banana , mnóstwo UM i KŚ siła , gdyby nie KŚ to byś chleb ze smalcem i cebulą wpierniczał buraku , bo po tym co piszesz to cie pewnie z PR wyje...i , a jak wiadomo każdy zakład pozbywa się lebrów , gejów i pijaków , PR skorzystało z okazji utworzenia KŚ aby właśnie takich ludzi się pozbyć .
Na 100% dostałeś wypowiedzenie z PR , lub już wcześniej cie zwolniono , stąd ta nienawiść do PR i na 99% jesteś tym gejem o którym tu wcześniej pisali ( BARDZO SZYBKO USUNIĘTE , PEWNIE KŚ I UM MAJĄ KONSZACHTY Z ADMINEM , BO AŻ DZIW BIERZE , ŻE OBRAZY SKIEROWANE POD ADRESEM KŚ SĄ SZYBCIUTKO USUWANE , NATOMIAST POD ADRESEM PR NIE )

Może ktoś założy stronę " GEJE W KŚ " żeby każdy kto zna taką osobę w KŚ mógł wrzucić fotę i opis ( lista byłaby naprawdę długa ) , niech pasażerowie wiedzą po przejrzeniu stronki , kto w swe brudne łapska ( TFFUUU...) bilet i dokumenty bierze
07/02/2012 09:42 Autor:
---.koncept-l.pl
do "LMT
---.internetdsl.tpnet.pl
ZZDR jest w OPZZ, czyli startowali wyborach z SLD. No cóż, Panowie postawili na złego konia, to pretensje mogą mieć tylko do siebie. Kolejarze to nie żaden elektorat PO, ale raczej SLD i PIS. Trudno się dziwić, że teraz dostaje po łapach."

Oj ty sieroto "obsmarkana". Zero wiedzy. ZZDR nigdy w wyborach nie startował, nie startuje i nie będzie startował. Chyba ci się organizacje pomyliły z ta co to w historii miała skaczących przez płot. A może sam do takiej należysz, co ??
20/04/2012 10:08 Autor: REALIST
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie zastanawia inna sprawa. Szlak Cz-wa - Gliwice powinien miec pociągi które obsługują wszystkie zainteresowane spółki przewozowe. Niestety tak nie jest KŚ mają tą linię na własność. PR nie ma wstępu - to ma być demokracja! Dobrze że jeszcze ICC nie wykurzyli. Widać mają \"ludy\" plecy. PR co dziwne zamknęła wieko trumny i czeka na śmierć kliniczną. Pomyślcie dlaczego tak? Bez walki? Co do zniżek to kolejarze jako branża powinni takie zniżki mieć. Pracujemy w różnych miejscach i dojeżdzamy do tych właśnie. W innym wypadku PLK powinna dzwignąć opłaty za korzystanie z torów tak by się zwrócił koszt wykupu biletów dla pracowników. Pozdrawienia z dżungli!
Logowanie do komentarzy
Zarejestruj
Skomentuj
Opinie zamieszczane w komentarzach pod wiadomościami na portalu są tylko i wyłącznie poglądami osób komentujących. Nie zawsze zgadzają się z poglądami członków redakcji.
Za zamieszczone treści redakcja nie odpowiada.
Twój komentarz:
Autor:
Wpisz kod z obrazka: Kod obrazkowy
  • Zderzenie czołowe SKM i KM w Warszawie - zdjęcia

    Zderzenie czołowe SKM i KM w...

  • PCC Intermodal oficjalnie inauguruje działalność we Frankfurcie n. Odrą

    PCC Intermodal oficjalnie...

  • Czyszczenie na Euro - Warszawa Zachodnia

    Czyszczenie na Euro -...

  • Czyszczenie na Euro - Warszawa Wola

    Czyszczenie na Euro -...

  • Ulica Puszkina po remoncie torowisk

    Ulica Puszkina po remoncie...

  • Poznań: Remont ul. 27 Grudnia na finiszu

    Poznań: Remont ul. 27 Grudnia...

 
 
Newsletter
by