Komentarze:
19/11/2011 09:15
Autor: czyżnie?
---.187.248.135.ip.abpl.pl
Im szybciej się sprywatyzuje PKP Cargo tym lepiej.
Prywatyzacja - najlepsza droga do dekomunizacji! Najlepsza droga do pozbawienia związkowej bandy wpływu na firmą i zastosopowania ich złodziejskich pomysłów.
I w końcu, dzięki PKP Cargo choć trochę zmniejszy się dług PKP, na którego odsetki zrzuca się każdy podatnik!!!
A teraz czekam na wpisy komuchów o narodowej/obronnej (i tym podobne brednie) roli PKP Cargo! Koń by się uśmiał z tych idiotów.
19/11/2011 09:23
Autor: iii
---.160.239.197
Poco sprzedawać jak przynosi zysk ?
19/11/2011 09:35
Autor: Maurycy_
---.ntlworld.ie
znowu pani ze "Shreka" ale fajne...
19/11/2011 09:43
Autor: inzynier
---.178.4.134
@czyznie
Amen czlowieku.
Zaraz uslyszymy typowe XiX-wieczne bajdurzenie o "strategicznej roli Cargo dla obronnosci panstwa".
19/11/2011 09:55
Autor: Maurycy_
---.ntlworld.ie
a czy pan dyrektor Cargo w Gdyni zrobił w końcu maturę?
19/11/2011 10:34
---.internetdsl.tpnet.pl
Olgierd_Jedlina
@iii: no przynosi. PKP SA też przynosi.
19/11/2011 12:05
Autor: Ktosik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@czyżnie
20 lat temu ludzie walczyli o związki zawodowe z komunistami, a teraz ludzie tacy jak Ty chcą wracać do czasów gdy o wszystkim decydowała \"góra\" z tą różnicą,że dawniej to była góra złożona z Polaków, a teraz z zagraniczniakó
19/11/2011 12:20
Autor: czyżnie?
---.187.248.135.ip.abpl.pl
@Ktosik
20 lat temu ludzie już nie walczyli o związki ale związki walczyły by uwalić jak najwięcej pańśtwowych zakładów.
Związki miały rację bytu do 1989. Po już nie. A FSO jest najlepszym przykładem dlaczego.
19/11/2011 14:41
Autor: opętany
---.204.65.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@czyżnie,inżynier kiedy sprzedajecie PLK,w tym roku jeszcze?
19/11/2011 16:28
Autor: Inteligentny
---.plusgsm.pl
@ii
zysk z prywatyzacji cargo jest znacznie większy niż łączny zysk przez 5 lat. Zgadzam się z czyżnie
19/11/2011 16:28
Autor: Inteligentny
---.plusgsm.pl
@ii
zysk z prywatyzacji cargo jest znacznie większy niż łączny zysk przez 5 lat. Zgadzam się z czyżnie
19/11/2011 17:05
Autor: józek
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Jaka prywatyzacja PKP Cargo S. A. sprzedaż 50+ jedna akcja to jest pozbycie się wpływu decyzyjnego na 2 w UE przewoźnika towarowego przez dotychczasowego właściciela. Jeżeli kasa ze sprzedaży idzie na spłatę długu a nie na rozwój spółki to jest rozbój w biały dzień. Dlaczego pracownicy PKP Cargo S. A. którzy przez 3 lata wyrazili zgodę na nieświadczenie pracy 60% zarobku , zawieszenie premii itp. ze spółki odeszło 20 tyś. pracowników mają spłacać nie swoje długi dlaczego rząd nie chce umorzyć historycznego długu PKP tak jak to zrobił hutą, kopalnią i innym zakładom które były prywatyzowane.
19/11/2011 19:41
Autor: rafał
---.morag.vectranet.pl
PKP Cargo mogło by wnosić ogromne dywidendy na rzecz Grupy PKP przez najbliższe 100 lat, ale nie, lepiej opchnąć. Jak już tak bardzo im zależy to niech umieszczą 49% akcji na giełdzie i po temacie. Nie wyobrażam sobie innej drogi prywatyzacji PKPC
19/11/2011 23:14
Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Śmiem wątpić , czy "prywatyzacja " PKP Cargo , byłaby naprawdę prywatyzacją . Podejrzewam , że nie.
Najbardziej jaskrawym przykładem prywatyzacji , która okazała się być przejęciem polskiej firmy państwowej przez OBCĄ FIRMĘ PAŃSTWOWĄ , była prywatyzacja TP SA.
France Telecom , która kupiła TP SA , nie była i nie jest firmą prywatną , tylko jest firmą państwową - rzecz jednak w tym , że francuską. W efekcie czego to francuski rząd ma władzę nad telefonami i częściowo internetem w Polsce ( TP SA zaczęła oferować usługi internetowe już po przejęciu przez France Telecom).
Co będzie , jeśli PKP Cargo nie kupi gigant prywatnej przedsiębiorczości , tylko DB , albo kolej rosyjska?
Zarówno z Rosją , jak i z Niemcami , mamy interesy zarówno tożsame , jak i sprzeczne. Sprzedając państwowy majątek Niemcom lub Rosjanom , pozbawiamy się kolejnych narzędzi ku temu , by wygrywać własne narodowe interesy. PKP Cargo , PKP IC , PKL , PLK - MUSZĄ BYĆ W RĘKACH PAŃSTWA!Przewozy Regionalne muszą dalej istnieć - marszałek województwa opolskiego niedawno wypowiedział się w sposób bardzo niebezpieczny w tej sprawie...
20/11/2011 10:13
Autor: czyżnie?
---.187.248.135.ip.abpl.pl
@Maciek z Lublina
Ależ brednie, większych debilizmów nie czytałem.
PKSy też powinny pozostać w rękach państwowych!?
Dziwnym trafem ostatnio pakiet większościowy przewozów cargo rosyjskich zostały sprzedany prywatnemu właścicielowi.
20/11/2011 10:15
Autor: czyżnie?
---.187.248.135.ip.abpl.pl
@rafał
Kolejna brednia.
Czy 100 mln złotych rocznie to ta ogromna dywidenda!?
A co będzie jak znowu będzie spadek przewozów jak w 2008 roku? I nie będzie dywidendy?
Pomyślałeś w ten sposób?
20/11/2011 10:17
Autor: czyżnie?
---.187.248.135.ip.abpl.pl
Piszącym brednie o ogromnej dywidendzie z PKP Cargo polecam tekst:
http://www.ekonomia24.pl/artykul/706254,756839-Transport--na
dchodzi-spowolnienie.html
20/11/2011 11:15
Autor: poul
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyżnie, inżynier i inni idioci. Czy naprawdę do waszych pustych łbów nie dociera o co idzie stawka. Kupujący PKP Cargo kupi tak naprawdę rynek przewozów, klientów, kontrakty, i do niczego już potem nie będzie mu Cargo potrzebne. Czyli będzie marginalizacja i likwidacja. Jest baaardzo wiele sektorów w gospodarce gdzie by można zaoszczędzić, nie trzeba tego robić kosztem narodowego przewoźnika...
20/11/2011 12:42
Autor: inzynier
---.178.4.134
@poul
Rozumiem, ze jak nie ma argumencikow to posuwamy sie do inwektyw?
Sorry, ale z przedszkolakami nie ma co dyskutowac o podstawach ekonomii.
20/11/2011 21:50
Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
inżynier , czyżnie? i inni poczytajcie sobie tutaj kto nas wkupi i komu tacy tępacy jak wy będziecie czyścić buty i całować rękę http://www.sfora.pl/Rosjanie-wykupuja-Europe-Wschodnia-Polsk
e-tez-a37899
21/11/2011 00:00
Autor: mniam
---.dynamic.gprs.plus.pl
Co to za państwo, które pozbawia sie wpływu nad drugim przewoźnikiem w Unii Europejskiej. Rzygać się chce
21/11/2011 08:24
Autor: inzynier
---.202.236.125
Normalne. Ktorego gospodarka dziala na zasadach rynkowych, a nie socjalistyczno-komuszych.
21/11/2011 09:15
Autor: kapistalista
---.4web.pl
Jak widać 40 lat komunizmu wryło się mocno w korę i socjalistyczne idee wciąż trzymają się mocno.
21/11/2011 12:39
Autor: levi
---.dynamic.gprs.plus.pl
czyznie i inzynier jestescie na poziomie arona szkoda zwami gadac
22/11/2011 07:03
Autor: Technik elektryk
---.200.50.90
Komu tak bardzo zależy na sprzedaży niemcom lub ruskim PKP Cargo? Czy my, Polacy mamy być znowu sługusami niemców i ruskich? Przez ostatnie lata zniszczono i wyprzedano obcym poważną część polskiego majątku. Mam do pani Wasiak pytanie: Jak to jest, że pokolenia naszych dziadków i rodziców przez 21 lat od uzyskania niepodległości potrafili zbudować Gdynię, port gdyński, Centralny Okręg Przemysłowy i wiele, wiele innych obiektów. A dziś nie potrafimy /nie chcemy lub UE nam zabrania/ utrzymać tego, co posiadamy. I ludzie, którzy za Polskę odpowiadają sprzedają nasz kraj. Najlepszy przykład prezesa PZPN Laty. Sprzedał orła i nikt go nie ściga za to. Niech si e Pani spokojnie zastanowi.
22/11/2011 12:13
Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Technik elektryk , podpisuję się całym sercem pod twoim głosem .
Słowo do inżyniera : nie musimy w każdej mierze myśleć dokładnie tak samo , ale mnie i ciebie łączy wspólna sprawa.
Nikt nie mówi , żeby w dzisiejszej dobie całość własności w gospodarce stanowiła własność państwowa , bo to bez sensu. Chodzi o to , żeby były obecne WSZYSTKIE formy własności , a własność państwowa by była obecna w gospodarce , w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo naszemu krajowi. Wyprzedawanie wszystkiego jest bezsensowne.
Levi , być może nie zdarzyło ci się czytać komentarzy kolegi inżyniera do innych artykułów i dlatego oceniasz go tak , jak go oceniasz , co nie jest sprawiedliwe. Nie oddaje to prawdy , bo podobnie jak on , i ja mam po dziurki w nosie aronowych bzdur typu : NIE MAJOM SENSU EKONOMICZNEGO...
Levi , byłbym wdzięczny za rzeczową krytykę. Jaką miarą ty mierzysz , taką i tobie odmierzą.
24/11/2011 14:14
Autor: J45
---.tktelekom.pl
Sprzedać Cargo i to jak najszybciej. Bo jak dalej porządzi ,,S" w Zakładach pracy (przy braku reakcji prezesa), to niedługo do sprzedaży pozostanie tylko rynek, bo z majatku typu wagony i lokomotywy, pozostanie KUPA złomu nadającego się tylko do huty. Popatrzcie co się dzieje na zakładach i czym obsługiwany jest klient (albo nie, z braku taboru).
26/11/2011 18:13
Autor: R. W. O.
---.222.99.94
Sumienie drgnęło - a może coś na kształt patriotyzmu? Czy po prostu zwyczajny strach?
Skomentuj
Opinie zamieszczane w komentarzach pod wiadomościami na portalu są tylko i wyłącznie poglądami osób komentujących. Nie zawsze zgadzają się z poglądami członków redakcji.
Za zamieszczone treści redakcja nie odpowiada.